Laser Tag 2015 sezonas prasideda: nukirpti laidai ir nauja papildoma žaidimo įranga

IMG_2483_no wires laser tag_resizeIlgai ruošėmės kirpti laidus įrangai, tačiau vis sustabdydavo mintis, kad kokie ten tie laidai bebūtų, tačiau juos bent jau pakeisti galima. Taip, jie neatlaikydavo žemų temperatūrų, buvo be galo jautrūs mechaniniams pažeidimams ir šiaip kartais trukdydavo žaidėjams, kai reikėdavo brautis tarp šakų. Taigi, apsisprendėme ir prieš sezoną laidus nukirpome. Procesas užtruko, vietoj planuotos savaitės visas dvi, bet šio savaitgalio žaidimams įranga pagaliau paruošta. LASER TAG ĮRANGA TAPO BELAIDE, laidą pakeitė BLUETOTH ryšys.

Dabar, po įrangos modernizavimo, galėsime Jums pasiūlyti išbandyti keletą naujų žaidimo scenarijų (Zombis, Last Hero), visų žaidėjų tagerių parametrus galėsime pakeisti žaidimo aikštelėje per keletą minučių (anksčiau tai buvo faktiškai nerealu, nes užtrukdavo apie 15-20 minučių), žaidimo statistiką galima bus peržiūrėti nors ir po kiekvienos kovos, na ir be abejo žaidimo komfortiškumas persikėlė į visai naują lygį.

Šį sezoną pasitinkame su naujais žaidimo „pribombasais“. Jei ankstesniais metais pagrindinis žaidime naudojamas aksesuaras buvo vienas kontrolinis taškas, tai šiam sezonui turime tris kontrolinius taškus. Trys kontroliniai taškai yra JĖGA, kiek reikėdavo padėti jėgų, kad išlaikyti vieno taško kontrolę? Dabar bus galima kovoti iš karto dėl trijų, laimės komanda, kuri sugebės užvaldyti du iš trijų kontrolinių taškų. Taip, reikės kaip reikiant pamastyti, nes kontroliniai taškai bus nustatyti skirtingam laikui – sakykim, pirmas taškas skelbs nugalėtoją po 2 minučių, antras po 4 minučių, trečias po 6 minučių. Viskas OK, tik esmė ta, kad žaidėjai nežino kokiam laikui, kuris kontrolinis taškas nustatytas. Galima tik numanyti, kokia kova užvirs dėl trečiojo taško, jei abi komandos jau bus užvaldžiusios po vieną tašką.

KOMANDINIS PUNKTAS – dar vienas naujas „pribombasas“ kurį siūlysime išbandyti rimtiems ir patyrėjusiems žaidėjams. Šis daiktas gali būti naudojamas trijose rolėse: vaistinėlė, kontrolinis taškas, vaistinėlė kartu su kontrolinio taško funkcija. Rimtiems žaidėjams įdomiausia bus trečia opcija, t.y „vaistinėlė kartu su kontrolinio taško funkcija“, trumpai pristatysiu tokio žaidimo scenarijų. Kiekviena komanda turi savo aikštės pusėje KOMANDINĮ PUNKTĄ, punktas atlieka vaistinėlės vaidmenį – tik vienas niuansas, kad kiek kartų jis jus atgaivins iš mirusiųjų yra programuojamas nustatymas, be viso to punktą priešininkai gali sunaikinti tiksliai pataikydami į jį tam tikrą kiekį kartų (laisvai programuojamas parametras) – žaidimo tikslas sunaikinti priešininkų komandą.

Leave a Reply