Populiariausi žaidimo scenarijai

Vėliavos gynyba

  • Kiekviena komanda savo aikštelės pusėje turi vaistinėlę, kurioje gali atsinaujinti gyvybes. Per 10-15 metrų nuo bazės-vaistinėlės stovi jų komandos vėliava. Žaidimą laimi komanda kuri turi dvi vėliavas savo aikštelės pusėje. Nukauti žaidėjai nekalba ir vėliavų po aikštelę nenešioja. Vienas žaidėjas negali nešti dviejų vėliavų tuo pačiu metu.

 

Surasti vėliavas

  • Žaidimo aikštelėje yra paslėptos trys vėliavos. Laimi komanda kuri pirma atsineša iki savo bazės dvi vėliavas. Kitos sąlygos tokios pačios kaip ir „Vėliavos gynybos“ scenarijuje. Žaidimo scenarijus nors ir skamba paprastai, tačiau komandas privers apgalvoti žaidimo strategiją. Strateginis klausimas ar verta ieškoti vėliavų miške, o gal verčiau palaukti pasaloje kol kiti suras ir atneš jas iki jūsų?

Aukštumos šturmas

  • Viena komanda įsitvirtina gerose gynybinėse pozicijose ir bando atlaikyti kitos komandos šturmą sutartą laiką, pavyzdžiui 5 minutes. Kalno gynėjai neturi vaistinėlių, kalno puolėjai vaistinėles turi, tačiau jos yra tolokai….

Dominavimas

  • Žaidimo aikštelės viduryje stovi kontrolinis bokštas, vienodai nutolęs nuo abiejų komandų bazių-vaistinėlių. Kontrolinis bokštas yra išmanus įrenginys, turintis savo viduje laikmačius kiekvienai komandai. Įšovus į bokštą yra aktyvuojamas jį užėmusios komandos laikmatis, bokštą užėmus kitai komandai pradeda tiksėti atitinkamos komandos laikmatis. Žaidimą laimi komandą kuri pirmoji išlaikė bokšto kontrolę sutartą laiką. Laikas gali būti nustatomas nuo 2 iki 60 minučių.

Team Deathmatch

  • Laimi komanda kuri eliminuoja daugiau priešininkų per sutartą laiką. Žaidžiama be vaistinėlių. Paprastas, klasikinis scenarijus.